מיכל איכט
michalלחצו כאן ליצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותי
    • מחקר
    • מהתקשורת
    • הרצאות וסדנאות
    • קישורים חשובים
  • שפה
    • מרכיבי השפה
    • התפתחות השפה
  • דיבור
    • היגוי
    • גמגום
    • קול
  • הפרעות תקשורת
    • קשיי תקשורת
  • אבחון וטיפול
  • מאמרים
  • שאלות ותשובות
    • שאלות נפוצות בנושא שפה
    • שאלות נפוצות בנושא דיבור
    • שאלות נפוצות בנושא תקשורת
    • מילון מונחים
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודותי
  • שפה
  • דיבור
  • הפרעות תקשורת
  • אבחון וטיפול
  • מאמרים
  • שאלות נפוצות בנושא שפה
  • שאלות נפוצות בנושא דיבור
  • שאלות נפוצות בנושא תקשורת
  • מילון מונחים
  • צור קשר
  • שפת אם-הבלוג שלי
michal052-8844020
מיכל איכט
michalלחצו כאן ליצירת קשר
  • דף הבית
  • אודותי
    • מחקר
    • מהתקשורת
    • הרצאות וסדנאות
    • קישורים חשובים
  • שפה
    • מרכיבי השפה
    • התפתחות השפה
  • דיבור
    • היגוי
    • גמגום
    • קול
  • הפרעות תקשורת
    • קשיי תקשורת
  • אבחון וטיפול
  • מאמרים
  • שאלות ותשובות
    • שאלות נפוצות בנושא שפה
    • שאלות נפוצות בנושא דיבור
    • שאלות נפוצות בנושא תקשורת
    • מילון מונחים
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודותי
  • שפה
  • דיבור
  • הפרעות תקשורת
  • אבחון וטיפול
  • מאמרים
  • שאלות נפוצות בנושא שפה
  • שאלות נפוצות בנושא דיבור
  • שאלות נפוצות בנושא תקשורת
  • מילון מונחים
  • צור קשר
  • שפת אם-הבלוג שלי
michal052-8844020
מוכנות לכיתה א'
ראשי הרצאות וסדנאות מוכנות לכיתה א'

מוכנות לכיתה א'

מהן היכולות הרלוונטיות אצל ילדי גן-חובה, המסייעות לרכישה מוצלחת של קריאה וכתיבה בכיתה א'. על אוריינות, מודעות פונולוגית, זיכרון שמיעתי, ויכולת אירגון השפה. מה כדאי לתרגל עם הילדים במסגרת הבית, כדי להכינם בצורה טובה לקראת המעבר המרגש לבית-הספר.

« הקודם
הבא »
הרצאות וסדנאות נוספות
זוכר את מספר הטלפון הישן שלך? על זיכרון ושיכחה

זוכר את מספר הטלפון הישן שלך? על זיכרון ושיכחה

הזיכרון אינו אמור להיות מושלם. זיכרון טוב הינו כזה המצליח לשכוח, העוזר לנו להבחין בין מה שחשוב יותר לבין מה

"המגדל נפרק לי" – התפתחות יכולות שפה

"המגדל נפרק לי" – התפתחות יכולות שפה

נזכיר את הילד שאיחר לדבר, ואת זה שהפך את סדר המילים במשפט, וזה שלא אמר ל'… ההרצאות מותאמות לקבוצות גיל

מוכנות לכיתה א'

מוכנות לכיתה א'

מהן היכולות הרלוונטיות אצל ילדי גן-חובה, המסייעות לרכישה מוצלחת של קריאה וכתיבה בכיתה א'. על אוריינות, מודעות פונולוגית, זיכרון שמיעתי,

"אבא, ספר לי סיפור"

"אבא, ספר לי סיפור"

ספרי ילדים וחשיבותם להתפתחות השפה, כיצד ניתן להשתמש בספרים ככלי להעשרת השפה, איך לבחור את הספר המתאים לילד שלי, ומהם

"אופס, נתקע לי"

"אופס, נתקע לי"

חוסר שטף התפתחותי בגיל הרך, וגמגום אצל ילדים, מתבגרים ומבוגרים. אבחון התופעה, ושיטות הטיפול המקובלות כיום.

הכל על הקול

הכל על הקול

צרידות והפרעות קול אחרות, הגורמים להן, אבחון וטיפול. טכניקות לשיפור היכולת הקולית ו"טיפים" יעילים לשמירה על הקול ולהימנעות מפגיעות קול.

תפריט
  • דף הבית
  • אודותי
  • שפה
  • דיבור
  • הפרעות תקשורת
  • אבחון וטיפול
  • מאמרים
  • שאלות ותשובות
  • צור קשר
  • בלוג בתפוז
  • מחקר
  • מהתקשורת
פוסטים אחרונים
  • הקשר בין תפקודי הפה (Oral-Motor) לבין תנוחה ויציבת הגוף
  • The Effect of Presentation Mode and Production Type on Word Memory for Hearing Impaired Signers
  • Overcoming COVID-19 Challenges: A Remote Adaptation of the Production Effect Task
  • Production Effect in Adults With ADHD With and Without Methylphenidate (MPH): Vocalization Improves Verbal Learning
  • Production on hold: delaying vocal production enhances the production effect in free recall
מפת הגעה
יצירת קשר

© כל הזכויות שמורות למיכל איכט עוצב ונבנה ע"י פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום

גלילה לראש העמוד
Skip to content
Open toolbar Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • Increase TextIncrease Text
  • Decrease TextDecrease Text
  • GrayscaleGrayscale
  • High ContrastHigh Contrast
  • Negative ContrastNegative Contrast
  • Light BackgroundLight Background
  • Links UnderlineLinks Underline
  • Readable FontReadable Font
  • Reset Reset